Vraag het aan Ditterio

Standaard

Beste lezer,

Sta me toe dat ik meteen met de deur in huis val. Waarschijnlijk behoor jij tot één van de volgende drie groepen:

  1. Ofwel ben jij een die hard spellenliefhebber en ben je hier omdat je alles wil weten over bordspellen?
  2. Ofwel ben jij een beginnende spellenliefhebber die hier af en toe eens een kijkje komt nemen?
  3. Ofwel ben jij totaal niet geïnteresseerd in bordspellen en ben je per toeval op deze blog terechtgekomen?

Ik wil graag een oproep plaatsen aan de personen uit groep 1, groep 2 en groep 3. Jullie krijgen de mogelijkheid om vragen aan mij te stellen. Waarom?, hoor ik jullie denken. Het antwoord is telkens verschillend, afhankelijk van de groep waartoe je behoort.

Beste lezer uit groep 1,

Je bent een die hard speler (net als ik) en je bent erg geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met bordspellen. Aangezien je graag leest over bordspellen, nodig ik je uit om een vraag aan mij te stellen over om het even welk spellengerelateerd onderwerp. Ik zal de tijd nemen om je vraag uitgebreid te beantwoorden op deze blog. Misschien wil je wel weten wat mijn favoriet dobbelspel is? Of vraag je je af wat mijn mening is over kickstarter? Of misschien heb je een andere leuke vraag? Onder mijn antwoord op deze blog (bij de reacties) kan je dan zelf ook je mening geven over hetgeen ik heb opgeschreven. Je mag je vraag (of meerdere vragen) mailen naar dieterdhaeseleer@hotmail.com Alvast bedankt voor je inzending!

Beste lezer uit groep 2,

Je bent een beginnende speler en alles is nog relatief nieuw voor jou. Prijs je gelukkig, je zit momenteel in de leukste fase, je zal telkens meer en meer leuke spellen ontdekken. Die ontdekkingstocht is zalig! Ik wil je graag helpen in die ontdekkingstocht door spellenland. Vraag je je af welke spellen ideaal voor jou zijn als beginnende speler? Zoek je informatie over een bepaald spel? Of heb je een andere vraag over spellen of iets wat met spellen te maken heeft? Dan ben je hier aan het goede adres. Mail je spellengerelateerde vraag naar dieterdhaeseleer@hotmail.com en ik zal je vraag zo goed mogelijk proberen te beantwoorden in één van mijn volgende blogberichten op deze blog. Alvast bedankt voor je inzending! 

Beste lezer uit groep 3,

Je bent totaal niet geïnteresseerd in bordspellen en je vraagt je af wat er nu eigenlijk zo leuk is aan het spelen van een bordspel? Je begrijpt niet waarom iemand pagina’s lang wil schrijven over bordspellen? Of misschien heb je een andere vraag? Mail je vraag door naar dieterdhaeseleer@hotmail.com en laat me je overtuigen dat de bordspellenhobby een fantastische hobby is. Alvast bedankt voor je inzending!

Met speelse groeten,

Ditterio

Plaats een reactie