12 nieuwe spellen besteld

Standaard

Ik heb me nog eens laten gaan. Deze 12 nieuwe spellen heb ik (voor)besteld bij mijn favoriete spellenspeciaalzaak De Spelgezel in Gent:

7 Wonders: Duel: mijn preview

Blood Rage: mijn preview

Codenames: mijn preview

Defenders of the Realm: mijn spelbespreking (reeds gespeeld)

Dice City: mijn preview

Discoveries: mijn spelbespreking (reeds gespeeld)

In de voetsporen van Marco Polo: een schande dat ik deze nog niet heb gespeeld.

La Granja: puntensalade à la Stefan Feld, resource management à la Uwe Rosenberg en dan nog een kaartmechanisme à la Glory to Rome. Het zou allemaal nog eens perfect samenwerken ook. Ik ben benieuwd.

Mysterium: mijn preview

Patchwork: tof tweespelersspel van Uwe Rosenberg (reeds gespeeld)

Terra: Dit triviaspel wordt ook Wits & Wagers The Eurogame genoemd. Het principe van Zet in & Win, maar dan met de toevoeging van een speelbord.

Tides of Time: mijn preview

3 suggeties bij “12 nieuwe spellen besteld

Plaats een reactie